vineri, 22 martie 2013

Bomboane din pulpa de migdale cu fructe proaspete &uscate si suc de portocale date prin cocos.


Super bomboane, raw!
Am zabovit prea mult cu postarea, scuza este ca am avut o zi foarte aglomerata.
Am inceput de dimineata la 8.30 lucrul in bucatarie, am terminat la 15 ca sa incep, din nou, de la 18-22.
In pauza am alergat si am facut cumparaturi +o salata :). Dupa cum va spuneam aglomerat.
Pulpa de migdale este rezultata din laptele pe care-l fac tot timpul pentru budinca de chia.
Ingrediente:
- pulpa de migdale (rest lapte de migdale sau migdale processate in blender)
- miere, cata vreti,
- propolis,
- zeama de lamaie,
- suc de portocala,
- praf de scortisoara,
- prune uscate, taiate bucati,
- portoala, bucati mici,
- stafide,
- bucatele de mar,

Amesecati totul intr-un bol, faceti forma de bomboana, cu mana, si rostogoliti prin fulgi de cocos.
Week-end insorit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu