marți, 19 martie 2013

Gustare cu tartar de somon afumat si pasta de avocado



Dupa mult timp in care nu am mai mancat deloc branza, nu pentru ca mi-as fi impus dar asa a iesit, imi venea miros de o bucatica de branza comte.
Nu cred ca's bune lactatele, nu ma intelegeti gresit, doar ca, foarte rar, imi e pofta. Si atunci mi-o satisfac ;)).
Eu cred ça excesele sunt cele de care trebuie cu inversunare sa ne ferim, nu poftele razlete.
Eh bun, somon marinat mai mananc, o data pe saptamana, deci nu-i nimic nou aici.
Ahhhh imi va fi dor de somonul marinat, pescuit, pe care il gasesc in Franta. De altfel sigurul din care mananc. Nu gasesc pescuit, nu iau, e simplu.
Intr-un timp gaseam si la noi, la Cora. Costa 40 lei aceeasi cantitate ca si cel crescut, care-i 14 lei.
Pe principiul ca mai bine iau o data pe luna pescuit decat de 3 ori cel crescut cu te miri ce, va inchipuiti ce alegeam.
Da, bun... explicatiile fiind date sa trecem la explicatii. Ce-i in farfurie?

Un fel de tartar:
- somon marinat, taiat bucati,
- radacina de telina cruda, maruntita bine,
- morcov crud, maruntit la fel de bine,
- dovlecel crud, idem,
- un catel de usturoi.
sos:
- o lingura de mustar,
- 4 linguri de ulei de masline,
- o lingura zeama de lamaie,
- o lingura sos soia,
- sare,
- piper.
Le amestecati separat intr-un bol apoi amestecati tot.

Pasta de avocado cu busuioc
- jumatate avocado,
- 5-6 frunze de busuioc tocate,
- o lingura zeama de lamaie,
- sare.
Puneti intr-un bol si frecati cu o lingura pana se transforma intr-o pasta deloc fina. Mie imi place sa-si pastreze un pic textura, sa ramana cubulete cremoase. Altfel il blenduiam.

Cateva feliute de rosii cherrie, o felie de paine si putina branza.
Daca cred ca-i sanatos?
Ei bine, ce-i care manaca raw vegan aproape 100% (cred ca sunt totusi putini) vor spune ca nu.
Eu spun ça-i echilibrat, ma simt bine dupa ce mananc, are un procent mare de crud deci da, clar sanatos :)
Spor la pregatit cina!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu