marți, 4 septembrie 2012

Inghetata de pepene galben cu miere si caju


Daca mi se face pofta de inghetata am doua variante: imi fac singura sau merg la Venchi si imi iau (nu le fac reclama dar e f f f buna, nu am ce sa fac ;))).
Inghetata din supermarket sau magazine este o bomba in adevaratul sens; chimicale si grasimi cat cuprinde si, dupa cum spunea Mencinopinschi, daca nu pot citi numele ingredientelor de ce as manca-o? Corect si de bun simt, nu?
Reteta de inghetata de pepene galben, din imagine, este urmatoarea:
- o cana de caju hidratat jumatate de ora,
- jumatate de pepene galben,
- 4 linguri de miere naturala.
Le-am 'blenduit' repede (pus in blender), fara apa adaugata pentru ca-i pepenele foarte zemos.
Am pus masinuta de inghetata in functiune si am lasat juma' de ora.
Pentu gust si aspect am pus carob peste, inainte de servire.
Daca nu aveti masina de inghetata, puneti pasta obtinuta, intr-o casoleta, la congelator.
La fiecare jumatate de ora, scoateti si amestecati bine cu o lingura, sa nu se formeze ace de gheata. Trebuie lasata cam o ora si jumatate ca sa ajunga la consistenta buna, o mai verificati.
E tare usor, tare bun si sanatos.
Spor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu