sâmbătă, 8 septembrie 2012

Salata de fasole rosie cu frigaruie de creveti si cocos



Crevetii sunt placerea mea vinovata!
Ieri, am invins coada imensa de la Cora si mi-am cumparat creveti.
Am ajuns acasa, i-am decorticat, spalat apoi am facut un amestec bun din: cocos ras, piper, sare.
Am tavalit crevetii prin amestecul minune si i-am infit pe un bat de frigaruie.
Am incins un gratar de pus pe aragaz de la Ikea si i-am asezat pentru vreo 5 minute pe fiecare parte.
Frigaruia este gata.
Acum mergem pe firul timpului putin in urma si ajungem la ieri dimineata. Inainte sa plec spre birou am  pus doua cani de fasole rosie la hidratat. Cand am intrat, aseara, in casa primul lucru a fost sa pun fasolea la fiert. Intre timp m-am schimbat, dusat, etc si pa bummm s-a fiert si fasolea.
Am strecurat-o bine.
Salata de fasole contine urmatoarele:
- fasole rosie fiarta
- ardei rosu taiat cubulete
- dovlecel taiat cubulete
- sare
- zeama de lamaie
- ulei de masline
- vlastari de lucerna
- frunze de kale din curte (le puteti inlocui cu orice frunze de salata)
Am asezat salata de fasole rosie, incercuit cu vlastari si pus frigaruia de creveti 'on top'.
Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu