duminică, 19 august 2012

Lapte de migdale cu struguri si carob


Laptele de migdale este o bautura bogata in proteine, acizi grasi omega 3, vitamina E, magneziu, potasiu, fier si zinc, asa ca merge bine consumata fara alte alimente.
Pentru mine este ideala dimineata.
Ieri dimineata am baut un pahar si nu mi-a mai trebuit nimic de mancare pana la ora 4, dupa amiaza.
Vineri seara am pus un pahar de migdale la hidratat.
Sambata dimineata am scurs migdalele si le-am pus in blender. Am adaugat doua linguri de miere, un pahar mic cu boabe de struguri si am mixat bine.
Apoi am folosit un saculet de panza(special, gasiti la rawveganmall.ro) si l-am strecurat.
Am adaugat carob in pahar apoi, cu pulpa, am facut bombonele.
Am amestecat pulpa ramasa cu inca putina miere, praf de vanilie apoi le-am dat prin carob si cocos.
Este foarte, foarte usor de facut.
Greu e prima data pana vedeti cum se face, sau asa a fost la mine ;))
Bucurati-va de duminica!


2 comentarii:

  1. Buna ziua,

    Imi puteti spune va rog de unde luati praful de vanilie ? Sau o esenta de vanilie naturala, sper deosebire de cele din comert pentru prajituri ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna oana, la noi gasesti www.alegebio.ro. Avem praf de vanilie, foarte aromat dar si pastai de vanilie proaspete. Avem si zahar vanilat( din trestie de zahar naturala, nerafinat). Magazinul fizic este in bucuresti, str virtutii, nr 9, tel 021?430 02 25. Poti merge la magazin sau comanda on line. Primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere