luni, 20 august 2012

Crema de rosii cu quinoa

Pentru 5 portii mari de supa am folosit urmatoarele:
- 3 morcovi,
- 3 pastarnac,
- jumatate kg de rosii proaspete,
- un cub de legume, organic Rapunzel (daca nu aveti ceva natural, nu folositi nimic).
Le-am fiert apoi le-am pasat cu blenderul vertical.
Am adaugat sare, piper, ulei de masline, seminte de floarea soarelui crude, busuioc proaspat taiat fin, oregano uscat si un cub de unt.
Apoi am fiert o ceasca de quinoa pentru 5 minute, am strecurat si am adaugat in supa.
Semintele de floarea soarelui si quinoa dau o consistenta crocanta supei si, in plus, sunt foarte sanatoase. Merg tare bine!
Sa recapitulam ce avem crud si ce avem gatit.
Gatit: rosii, pastarnac si morcovi, quinoa.
Crud: seminte de floarea soarelui, ulei de masline presat la rece, oregano, busuioc.
Enjoy!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu