miercuri, 25 iulie 2012

Salata cu quinoa si seminte hidratate


In fiecare zi, la pranz, aceeasi problema: dar... eu, azi, ce mananc?
Si in fiecare zi am pofta de salata si, eventual, o supa. Problema este ca nu prea stiu multe restaurante care sa pregatesca mancarea pe gustul meu.
In concluzie, deseori, ajung sa mananc ceva care nu imi place tare mult, nu ar fi chiar pe gustul meu dar  merge.
De cand au aparut legumele imi fac salata, cam in fiecare zi si nu-i greu.
Astazi mi-am facut salata de quinoa.
De fapt, vroiam sa-mi fac aseara. Am ajuns, pe la 9, de la sala si am mancat un bol cu fructe si miere apoi nu mi-a mai fost foame si asa a ramas quinoa pe azi.
Am fiert, aseara, 5 minute in apa clocotita quinoa. Am scurs-o bine si am amestecat cu sare, piper si oregano uscat.
Tot aseara, am pus la hidratat, intr-o cana, seminte de floarea soarelui, migdale si seminte de dovleac.
De dimineata am transferat quinoa intr-o casoleta si am pus, peste, patrunjel tocat, seminte de in, seminte de susan si semintele, migdalele hidratate.
Cand mi-a fost foame, am luat si o rosie, un ardei verde, un sfert de dovlecel, le-am tocat si am amestecat cu ulei si sare.
Eu prefer sa iau legume de acasa, spalate gata, pentru ca, in timpul zilei, nu am dispozitie sau timp sa alerg dupa ele.
Spor!
Spor!http://www.alegebio.ro/quinoa-500gr-rapunzel.html
http://www.alegebio.ro/produse-alimentare-bio/seminte-si-samburi.html
http://www.alegebio.ro/produse-alimentare-bio/otet-si-ulei/ulei-de-masline-extra-virgin-1-l-crudigno.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu