luni, 30 iulie 2012

Dimineata mea zbuciumata


Astazi, la 6:30 suna ceasul desteptator ... aolooooo e deja dimineata?
Abia se terminase un mic vis urat in care intarziam, vreo 2 ore, la programarea cu masina in service.
Repede, repede toata rutina de dimineata si, intr-un final glorios, am iesit pe poarta.
In 15 minute eram, deja, la intrarea in oras si de aici, HAOS.
Masini, semafoare, pietoni care traversau peste tot.. cool. Bine, nimic nou, am mai fost dimineata, la 7.30, in oras dar uit de fiecare data.
Eu ajung pe la 10, zilnic, si se schimba treaba ;)), se duce din haos.
Dupa 40 minute de trafic nebun, ajung la service, unde aveam programare la ora 8.
'Ahhh... ati avenit? Pai.... a venit piesa, stiti?
Daca m-ati programat astazi, inseamna ca stiti daca a venit sau nu piesa, sau nu?
Hmmm pai nu a venit, sunati, dupa amiaza, pe la 4.'
Si inca 20 minute de stat in trafic, pana la birou, si mi-am aranjat frumos dimineata!
O zi incantatoare va doresc!
p.s. :d opusa fata de dimineata mea cu trezire dis de dimineata ... dar cine se trezeste de dimineata, munceste mai mult deci 'lucky me'.

Un comentariu:

  1. da....si eu am avut o dimineatza incarcata, bn ca am apucat sa mi beau cafeaua ca altfel era dezastru total :)). O zi splendida iti urez!

    RăspundețiȘtergere