duminică, 15 iulie 2012

De calatorie si despre Brasov

Cum weekend-ul care a trecut a fost fierbinte, fierbinte... la propriu, am plecat la munte.
Hai binee... recunosc ca nu a fost chiar pentru weekend pentru ca am participat la Social Media Summer Camp incepand de joi, la Paraul Rece. Mi-a placut!
Doar ca... cam greu cu mancarea daca nu mananci carne si prajeala dar nu-i bai daca este Brasovul aproape. Unde mai pui ca drumul este, realmente, superb.... munti, brazi, drum serpuit si juma' de ora de condus.
Si, cum va spuneam, vineri dupa amiaza, manata de foame, am luat-o spre Brasov.

Am gasit sa parchez, frumos in parcare amenajata, si mi-am luat punct de reper aceasta frumoasa biserica. (pe care am pozat-o la intoarcere cand se lasase deja intunericul)
Apoi am traversat un parc unde mi-au atras atentia barbatii care jucau sah... pai daca ma intrebati de ce voi spune pentru ca degajau liniste. Totul in parc era peacefull! Mi-a placut.





Apoi, pe langa niste cladiri frumoase tare, am intrat in centru.




























Cum am reperat o terasa cu flori multe, m-am asezat, si am mancat o salata de vinete si o salata din legume cu seminte si nuci...... mi-a placut!
De fiecare data cand il revad Brasovul ma impresioneaza in cel mai placut fel. Unde mai pui ca era si concert 'Filarmonica din Brasov'. 
M-am intors si in timp util, ieri, sa nu ma omor cu lumea pe DN... deci lucky me.
Spor si cea mai frumoasa saptamana va doresc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu