luni, 25 iunie 2012

Sorbet de afine si zmeura


Imi place tare mult inghetata de fructe ... bine... inghetata naturala, buna de fructe nu ce putem luat 'la punga' din magazine sau supermarket.
Am facut in doi timpi si trei miscari un minunat si prea bun sorbet. Am pus in blender zmeura, afinele, migdale hidratate, o ligura de propolis si 3 linguri de miere naturala. Am completat cu un pahar mic de apa.
Le-am blendut bine de tot apoi am strecurat tot cu ajutorul unei site.
Le-am pus jumatate de ora la masina de inghetata si tadaaa... :) inghetata este gata.
Am ornat inghetata cu afine proaspete si cocos ras.
Daca nu aveti masina de facut inghetata, puneti la congelator amestecul obtinut si amestecati bine de tot din jumatate in jumatate de ora pana ce inghetata. In acest fel nu face ace de gheata si inghetata este foarte fina.
Delicioasa si super colorata si pentru cei mici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu