joi, 14 iunie 2012

Jurnal de calatorie - Cap D'Agde, Provance si Paris

Mi-a placut la nebunie Franta, desi nu a fost prima data cand am vizitat-o.
Acum am stat ceva mai mult, o luna, si am avut un program aglomerat tare.
Aglomerat pentru ca in timpul saptamanii aveam cursuri de dimineata pana seara tarziu iar in week-end imi sfaraiau calcaiele dupa plimbari. Apoi venea iar ziua de luni cu gatit de dimineata pana seara.































Cap D'Agde este o statiune tipica pentru sudul Frantei, foarte linistita iar, in extrasezon, aproape pustie.
Ce a fost straniu tare pentru mine este timpul in care se desfasurau toate activitatile. Totul prindea viata in jurul orei 8 dimineata ca pe la 1.30 sa se linistesca iar.
Pe romaneste, la ora 13, 13.30 se inchidea tot, magazine, restaurante, market-uri, tot, pana in jurul orei 4.
Mi-a placut :)






























Montpellier, vazut, placut :)



















































































 :) Provance my love.... :) mi-a placut enorm zona Provance.
Si mai jos cateva imagini din Paris, am avut o zi si jumatate sa-l vizitez ;)) ce sa fac daca nu erau zboruri catre Bucuresti sambata, cand am ajuns in Paris.







































 Dupa cum se vede din ultima fotografie, am avut si o mica surpriza cand am ajuns in Paris :)
Cam asta fuse calatoria mea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu