sâmbătă, 14 aprilie 2012

Vinete cu tahin si sumac... tot pentru masa de Pasti!


Nu mi-am propus sa vorbesc despre faptul ca eu nu sunt pe aceeasi rezonanta cu mancarea traditionala care se gateste de Pasti. Asa ca va voi spune doar ca e greu sa vorbim despre iubire si sa macelarim mii de miei.
Acestea fiind spuse, va prezint un aperitiv spectaculos si periculos de 'fusion' :)))).
Aveti nevoie de urmatoarele:
- vinete coapte si scurse bine (am avut congelate din toamna),
- pasta tahin (pasta de susan, gasiti la noi sau la magazinele arabesti),
- sumac (gasiti la magazinele arabesti)
- seminte de susan,
- ceapa verde,
- ulei de masline,
- zeama de lamaie,
- sare, piper.

Bun!
Scurgeti bine de tot vinetele si puneti-le intr-un bol. La 500 gr de vinete (atat am facut) am pus 3 linguri de tahin, o cana mica cu ulei de masline, 4 cepe verzi tocate, doua linguri cu sumac, o lingura seminte de susan, un sfert de lamaie zeama, sare si piper. Amestecati bine tot apoi ornati cu susan si sumac.
:) Din ce in ce mai usor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu