joi, 26 aprilie 2012

Sepie pe gratar si orez de primavara



Am incins gratarul si am aruncat sepia, spalata bine, alaturi de cateva ciuperci intregi.
Am lasat sa se friga, si pe o parte si pe alta, pentru vreo 10 minute. Cand sepia s-a intarit si a capatat o culoare usor aurie am inceput sa o crestez feliute.
Am mai lasat vreo 5 minute apoi gata.
Ciupercile le-am lasat doar vreo 5 minute.
Intre timp, am fiert orezul 15 minute si l-am scurs. Am asezonat cu sare, piper, ulei de masline, ceapa verde tocata fin, usturoi verde, patrunjel si praf de curry.
Asezati frumos pe farfurie si ne punem sa facem un sos pentru sepie.
Intr-un bol puneti ulei de masline, zeama de lamaie si oregano uscat. Amestecati si turnati peste sepie.
Da, un pranz sau cina foarte gustor.
Spor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu