luni, 23 aprilie 2012

Salata cu menta, oregano si alge

Habar nu am de ce am numit-o asa  pentru ca este realizata din foarte multe ingrediente speciale.
Este in top 5 cele mai bune salate pe care eu le-am facut.
Am folosit urmatoarele (le scriu repede sa nu le uit):
- spanac proaspat,
- loboda,
- salata verde,
- seminte de floarea soarelui,
- seminte de susan nedecorticat,
- seminte de dovleac,
- un avocado taiat cuburi,
- alge marine'dulse'
- menta proaspata (o cana),
- oregano proaspat (tot asa)
- paste din gris de grau dur intergral cu leurda (link la finalul postarii),
- germeni de lucerna,
- ulei de masline, sare, otet balsamic

Nu va pot scrie cantitatile pentru ca fiecare dintre voi stie pentru cate persoane sa faca sau ce ingredient ii place mai mult si care mai putin.
Dar, va pot spune, ca am pacatuit langa salata si cu un bol mic de tot cu cartofi prajiti + parmezan ras.

Eu zic ca putini cartofi prajiti, odata la cateva luni, nu au facut rau nimanui.
Somn usor!
http://www.alegebio.ro/produse-alimentare-bio/paste/paste-din-grau-spelta-cu-leurda-250-gr-bio-redei.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu