luni, 30 aprilie 2012

Salata de cartofi copti


Combinatia de legume din aceasta salata este inedita si foarte satioasa sa nu mai spun 'ridicol' de buna.
Daaa, stiu, exprimarea nu este cea mai fericita dar haideti sa va povestesc cum am facut-o.
Am copt cartofi noi, in coaja. Cand au fost gata, i-am curatat de coaja si taiat cuburi mici.
I-am lasat sa se raceasca apoi i-am condimentat cu sare, piper si ulei de masline.
Am tocat urmatoarele: spanac proaspat, ceapa verde, oregano proaspat, patrunjel si rosii uscate la soare. Am amestecat toate cele cu cartofii proaspat condimentati.
Am hidratat alge marine dulse pentru vreo 10 min apoi le-am maruntit si am pus peste salata.
Apoi am facut un sos bun tare din: seminte de floarea soarelui, caju, ulei de masline, zeama de lamaie si sare.
Am hidratat 30 minute caju si semintele apoi am scurs si am pus in blender impreuna cu uleiul, zeama de lamaie si sarea.
Amestecati tot si adaugati vlastari sau germeni de oricare aveti. Eu, din pacate, nu am avut deloc.
Spor si o saptamana minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu