luni, 23 aprilie 2012

Paste 'scoici' umplute cu verdeturi si couscous



De la un timp fac paste in toate felurile..... dar nu-i nimic ca-s bune!
La inceputul lunii mai voi pleca in Franta pentru un curs de bucatarie si, sper, sa va arat multe retete interesante cand ma intorc: quiche, alte moduri de a pregati peste si fructe de mare, tarte si alte lucruri delicioase.
Dar, pana atunci, sa ne intoarcem la pastele noastre.
Am avut jumatate de punga de paste in forma de scoica de la Bioitalia (pun link-ul la finalul postarii), un sfert de punga de couscous, 4 cepe verzi, 2 fire de usturoi verde, un pumn de patrunjel, ulei de masline si condimente.
Am fiert pastel cat scria pe punga si le-am rasturnat intr-o strecuratoare. Le-am stropit cu putin ulei de masline sa nu se lipeasca si am facut umplura.
Am pus couscous-ul la hidratat in apa calda si l-am lasat pentru vreo 10 minute, pana a devenit moale.
L-am scurs bine si apoi am adaugat: sare, piper, oregano uscat, ceapa verde, usturoi verde, patrujel tocat, zeama de lamaie si ulei de masline.
Apoi am umplut pastele cu compozitia si am presarat parmezan ras.
Spor!
http://www.alegebio.ro/produse-alimentare-bio/paste/bio-conchiglioni-500-gr-bioitalia.html
http://www.alegebio.ro/produse-alimentare-bio/cereale/cus-cus-bio-400-gr-my-bio-natur.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu