vineri, 20 aprilie 2012

Penne cu ciuperci pe gratar

Pastele sunt alimente sanatoase, dupa parea mea, daca sunt pregatite cu legume.
In cazul in care le pregatim cu branzeturi si carne devin alimente grele si care ingrasa, mai ales daca le consumam seara.
Pastele din grâu dur nu se lipesc, au un indice glicemic mai scăzut, sunt hrănitoare, conţinând o cantitate mare de proteine. Pe eticheta lor se menţionează tipul: „griş de grâu dur". 
Noi, la Magazin alegebio.ro, avem doar paste din gris de grau dur.
Aceasta precizare fiind facuta, va scriu cum am pregatit pastele din imagine. 
Am folosit pentru doua portii maricele urmatoarele:
- 250 gr de penne,
- un bol de ciuperci proaspete,
- un bol brocolli proaspat,
- sare, piper,
- oregano uscat,
- 3 fire de usturoi verde,
- patrunjel proaspat, 
- jumatate de cana suc de rosii natural,
- ulei de masline natural.


Am fiert pastele 8 minute (conform instructiunilor dupa ambalaj) si le-am asezat intr-o strecuratoare. Am presarat peste: piper, sare si oregano uscat. 
Apoi am incins un gratar de aragaz (am unul greu tare de la ikea) si am asezat ciupercile taiate in patru (cu codite cu tot ca aratau bine). Le-am lasat cateva minute sa se friga un pic apoi le-am pus deoparte. 
Am incins un woc, am pus ulei de masline si brocolii. Am invartit cateva secunde si am adaugat pastele. 
Am luat de pe foc si am adaugat sosul de rosii, zeama de lamaie, usturoiul si patrunjelul tocat.
Eu am pus si un pic de parmezan, este optional.
Dureaza in jur de 15-20 minute, nu mai mult.
Spor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu