joi, 1 martie 2012

Lipie vegetariana


Inca putin si vine primavara!
Dar suntem tot la meniul de iarna cum nu au aparut, deocamdata, frunzele verzi pentru salate minunate si tonice.
Aseara am facut o lipie pe care am umplut-o cu ce am gasit prin casa.
Lipia se face simplu (ingrediente pentru 2 lipii maricele):
- 100 gr faina de alac sau de grau integrala
- 2 oua batute bine;
- o lingurita, rasa, de sare
- o lingura cu varf tarate psillium.
Am amestecat toate ingredientele intr-un bol pana a iesit un aluat. Apoi l-am framantat pana s-a omogenizat si am taiat in doua.
Am luat fiecare bucata si am intins bine pana s-a format o lipie subtire.
Lipia se coace intr-o tigaie, antiaderenta, pentru 2 minute.
Eu am umplut lipia cu fasole rosie, naut, ciuperci pleurotus si champignon, alge de mare hidratate si un sos din ulei de masline, lime si ceapa verde.
Ciupercile le-am lasat cu ulei de masline si sos de soia sa se marineze, inainte sa le pun in lipie.

O zi super frumoasa!

http://www.alegebio.ro/produse-alimentare-bio/faina/faina-integrala-de-alac-1-kg-pronat.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu