miercuri, 8 februarie 2012

Orez parfumat cu lapte de cocos



Imi este tare dor de spanacul proaspat din primavara, salata verde si toate legumele dar pana atunci trebuie sa ne descurcam cu ce avem.
Pentru salata va trebuie rucola, brocoli, andiva si ceapa verde (am gasit doua legaturi amarate, romanesti la mega image). Le puneti ulei de masline, otet balsamic si ierburi uscate.
Am terminat cu salata si incepem cu orezul.
Fierbeti orezul cat scrie pe pachet.
Separat, fierbeti pastai de fasole verde (eu am in congelator din vara) cam 10 minute si lasati la scurs.
Incingeti un woc si puneti un pic ulei de masline. Adaugati morcovi taiati rondele, fasolea verde scursa si seminte de susan si in.
Invartiti 1 minut si adaugati orezul.
Adaugati 100 ml lapte de cocos si patru linguri mari (la 250 gr de orez) de sos soia. Amestecati si mai lasati un minut. Am adaugat si un pic de ceapa verde ramasa de la salata... puteti pune si praz daca aveti.
E gata!
Aranjati pe farfurie!
E mai greu de explicat decat de facut.
Zi frumoasa si calduroasa!
http://www.alegebio.ro/produse-alimentare-bio/lapte/lapte-de-cocos-400-ml-rapunzel.html
http://www.alegebio.ro/produse-alimentare-bio/sosuri/sos-de-soia-shoyu-250-ml-crudigno.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu