joi, 23 februarie 2012

'Chiftelute' de quinoa


Nu prea sunt pentru denumiri copiate din alimentatia traditionala insa acum atat m-a ajutat inspiratia ;))
Mie mi-au placut tare mult aceste 'chiftele', sotului meu mai putin.
Depinde cat sunteti obisnuit fiecare cu retetele raw vegan.
Cel putin odata trebuie sa incercati! Se fac simplu tare.
Pentru 11 'chiftelute' medii va trebuiesc urmatoarele:
- 2 morcovi medii,
- 2 buc ceapa verde,
- jumatate de cana seminte de floarea soarelui, lasate jumatate de ora in apa;
- un sfert de cana cu seminte de dovleac hidratare (30 min);
- jumatate de cana quinoa fiarta 10 minute;
- jumatate de cana seminte de susan;
- patrunjel cat vreti;
- tarate psillium amestecate cu putina apa, 3 linguri, pentru omogenizare;
- sare, piper, leurda uscata sau ce ierburi mai aveti;
- alge marine de care aveti (optional) moi (adica hidratate in prealabil)-
- jumatate de cana ulei de masline.

Taiati si amestecati bine toate ingredientele.
Eu am pus jumatate din compozitie in blender, am mixat pana a devenit o pasta fina.
Apoi am amestecat tot si am format 'chiftelutele'.
Am mancat 'opera de arta realizata' ;)) cu brocoli si cartofi la cuptor.
Sper sa va placa!
Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu