vineri, 20 ianuarie 2012

Tarta cu spanac



Ehhhh nu-s legume crude dar sunt bune tare de tot!
In plus sunt foarte foarte simplu de facut.
Mie mi-au iesit 12 tarte mari din urmatoarele ingrediente:
- 400 gr de branza ricotta;
- 50 gr faina de alac (puteti inlocui cu orice faina)
- un catel de usturoi zdrobit;
- 300 gr de spanac stors foarte bine (eu am avut inghetat si l-am pus sub jetul de apa, cateva secunde, apoi l-am stors bine de tot);
- salvie uscata cata vreti,
- sare;
- 4 oua batute bine;
- piper
- putina branza cu mucegai

Bateti ouale intr-un bol apoi adaugati toate ingredientele si amestecati pana la omogenizare.
Apoi le puneti in ce forme aveti si incalziti cuptorul de 180 gr.  Asezati frumos tartele intr-o tava si lasati-le la cuptor 35 de minute.

Am vazut aceasta reteta pe blogul Andreei Raicu si am tot promis ca o incerc.
Intr-un final glorios am reusit, sper sa pregatiti si voi.
Spor si noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu