sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Ravioli cu sos de salvie


Dintre toate retetele aceasta este cea mai rapida si usoara, asta daca nu alegem sa facem ravioli la noi acasa.
Am gasit intr-un supermarket un pachet de paste proaspete pe care scria ca-s naturale. Am citit repejor ce contin, erau ingrediente naturale, asa ca m-am hotart sa le incerc.
Sunt paste din gris de grau dur umplute cu ciuperci de padure (hribi adica dar producatorul scria frumos funghi porcini...  eu prefer pe romaneste).
Acasa se pot face din faina si ou iar pasta din hribi uscati, rehidratati si tocati cu ierburi.
Cand voi avea mai mult timp liber voi executa paste de casa. Pana atunci cele gata facute sunt foarte bune.
Le-am fiert 5 minute asa cum scria pe pachet apoi le-am pus intr-o sita la scurs.
Apoi am facut sosul din urmatoarele ingrediente:
- ulei de masline 7-8 linguri;
- un catel de usturoi zdrobit;
- salvie uscata sau proaspata maruntita bine;
- eu am pus 'sansa vietii' de la Sonnentor, 2 lingurite;
- doua cuburi de unt natural;
- piper negru;
- zeama de lamaie.

Amestecati bine de tot intr-un bol si puneti o tigaie la incalzit.
Puneti tot amestecul in tigaie,cateva secunde pana se topeste untul, apoi turnati peste ravioli (pe care le asezati intre timp intr-o farfurie).
Pe margine am pus alge uscate nori. Puteti pune orice aveti uscat.
http://www.alegebio.ro/produse-alimentare-bio/sare-zahar-condimente/sansa-vietii-sonnentor-35gr.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu