vineri, 13 ianuarie 2012

Chiftelute de somon cu capere

Fotografia nu este una foarte reusita dar gustul chiftelutelor este foarte bun si de aceea m-am hotarat sa le postez.
Nu este o reteta simpla, cum sunt majoritatea celor postate de mine, dar nici nu va va tine mai mult de 30 minute in bucatarie.
Am flolosit, pentru 20 de chiftele maricele, urmatoarele:
- 400 gr de somon file, dezosat si bagat in blender pana a ajuns ca o pasta;
- un borcan de capere in ulei de 120 gr, zdrobite bine in mojar;
- 2 cartofi medii dati prin razatoarea mica si scursi bine de tot (in pumn i-am stors eu);
- o capatana de usturoi zdrobit;
- seminte de susan (optional)
- patrunjel proaspat sau daca aveti in congelator bun si asa;
- 2 oua batute bine;
- sare, piper si boia de ardei dulce cum va place.

Amestecati toata compozitia intr-un bol mare, condimentati cu ce va place.
Apoi formati chiftelutele tapetand cu faina o farfurie. Daca ati mai facut poate va ies mai frumoase decat mi-au iesit mie ;)).
Asezati chiftelele abia formate intr-o tava unsa cu putin ulei si introduceti la cuptor (200 gr) pentru aproximativ 40 de minute.
Nu sunt prajite sa fie prea grase sau sa necesite multa manopera si miros in casa.
Cam asta este tot!
Sa aveti o zi frumoasa!

http://www.alegebio.ro/produse-alimentare-bio/legume/capere-in-ulei-de-masline-120gr-rapunzel.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu