joi, 12 ianuarie 2012

Cartofi rasi cu parmezan...

Am invatat sa fac reteta aceasta de la bunicul sotului meu in urma cu ceva vreme.
Cu totii mancam cartofi dar nici macar prajiti nu sunt asa de buni. Copii ii vor servi cu pofta si placere pentru ca sunt moi si foarte aromati.
De fapt isi pot face singuri acest fel de mancare deci va fi si o provocare in aceelasi timp.
Pentru doua persoane va trebuiesc urmatoarele:
- 4 cartofi mari;
- ulei de care vreti
- piper
Dati cartofii prin razatoarea mica si asezati-i intr-o forma, de chec am pus eu. Incalziti cuptorul de 200 grade si lasati-i 45 de minute.
Dupa ce ii dati pe razatoare cartofii trebuiesc foarte bine storsi (i-am stors in pumn).
Cand ii puneti in forma trebuie sa fie uscati.
Nu puneti sare pentru ca este posibil sa lase apa.
Cand sunt gata ii scoateti si ii asezati pe farfurii. Puneti peste ei sare, piper, ierburi uscate (de care vreti) si parmezan, branza sau cascaval ras.
Faceti o salata de legume crude sau muraturi si mancati bucurosi. :)

2 comentarii:

  1. cred ca invers sunt mai buni.Cartoful ras pe razatoarea mica se transforma intr-o mocirleala.Dar,ma rog,gusturile nu se discuta! cu stima!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi cer scuzee si imi pare bine ca mi-ati scris.
    Am omis sa spun ceva esential.
    Dupa ce ii dati pe razatoare cartofii trebuiesc foarte bine storsi (i-am stors in pumn).
    Cand ii puneti in forma trebuie sa fie uscati.
    O zi frumoasa si multumesc inca odata!

    RăspundețiȘtergere