luni, 29 august 2011

Vinete umplute

Cum era tarziu cand le-am facut, cam ora 21.00, si imi era foame, fotografia nu arata excelent dar au fost incredibil de bune.
Le-am comandat vineri seara la un restaurant turcesc, mi-au placut foarte mult, deci in seara asta le-am incercat.
Luati o vanata si o taiati pe jumatate apoi scobiti mijlocul. La o jumatate de vanata aveti nevoie de 3 ciuperci mari, jumatate dintr-un praz mic, jumatate dintr-un ardei rosu. Taiati cubulete ciupercile, ardeii, prazul si mijlocul vinetei. Amestecati cu un pic de ulei, sare, o lingura de sos soia. Asezati in jumatatea de vanata scobita si presarati cascaval ras peste. Repetati pentru cate bucati doriti sa faceti si asezati la cuptor pentru 40 de minute cu hartie pergament peste, sa nu se arda pe deasupra.
Sunt foarte, foarte bune si repede de facut.
Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu