sâmbătă, 27 august 2011

Mic dejun tarziu de week-end

Urmarind travel&living intr-o zi am dat peste ceva tare interesant. Un bucatar care calatoarea prin Asia (nu-mi amintesc exact unde) cauta sa ia micul dejun. La o 'taraba' pe strada se gatea aceste fel de mancare. Am adaptat destul de mult la ce aveam prin casa si a iesit delicios. Asta se intampla cam acum jumatate de an. De atunci pregatesc in multe combinatii ce am vazut atunci.
Astazi, pe la 11, am executat spaghette de orez in urmatoarea combinatie:
-jumatate de pachet de spaghette fierte conform indicatiilor
-brocoli proaspat, un sfert de pamatuf,
- conopida proaspata, cam un sfert dintr-o bucata;
- un ardei rosu mare si unul mic, taiate bucati lungi;
- 4 ciuperci champignon, puteti pune mai multe eu atatea am avut;
- 2 oua batute bine (ecologice sau de tare, niciodata din crescatoriile 'conventionale;)
Puneti 4 linguri de sos soia(de calitate) si ulei de masline (de calitate) peste legumele asezate intr-un bol. Adaugati ce condimente uscate aveti, eu am pus un mix facut de mine din oregano cu petale de albastrele si galbenele. Lasati legumele sa se marineze un pic, cat fierbeti pastele.
Lasati pastele, intr-o sita sa se strecoare bine si puneti o tigaie din teflon pe foc. Puneti ouale batute si mestecati cu o spatula cateva secunde. Apoi turnati tot amestecul de legume si invartiti pentru inca 30 secunde, maxim un minut. Legumele trebuie sa fie tari, doar un pic ametite cu ou.
Asezati in doua farfurii pastele si puneti legume peste ele. Eu am tocat un pic de patrunjel si am adaugat germeni de trifoi rosu.
Aceste paste se pot face cu ce legume aveti. Puteti pune si varza, morcovi, ardei de toate culorile, germeni de oricare fel.
Daca vrei sa fie mai exotice spargeti o nuca de cocos si puneti in storcator. Iese o pasta groasa pe care o puneti peste legume. Adaugati coriandru (in loc de patrunjel) si un pic de zeama de lime.
Timp de pregatire cam 16 minute cat fierb pastele de orez.
Spor in toate si bucurie maxima in week-end!
http://www.alegebio.ro/produse-alimentare-bio/seminte-pentru-germinat.html?limit=30
http://www.alegebio.ro/produse-alimentare-bio/lapte/lapte-de-cocos-400-ml-rapunzel.html
http://www.alegebio.ro/produse-alimentare-bio/otet-si-ulei/ulei-de-masline-extra-virgin-1-l-crudigno.html
http://www.alegebio.ro/produse-alimentare-bio/sosuri/sos-de-soia-shoyu-250-ml-crudigno.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu