luni, 1 august 2011

De dimineata ... bruschette

Pentru ca este vara si avem o mare varietate de legume, colorate si parfumate este pacat sa nu profitam la maxim.... doar nu avem 12 luni pe an vara.
In fotografie este o portie consistenta de bruschette asortate pentru mic dejun sanatos, zic eu.
Amestecul pentru bruschette cu rosii este facut din rosii proapete, busuioc proaspat, menta, usturoi zdrobit, sare, putin piper, zeama de lime si ulei presat la rece. Busuiocul cu menta, ulturoiul, zeama de lime si uleiul il zdrobiti intr-un mojar (ceramic am eu) si ajutorul pistilului pana se macina. Puneti rosiile intr-un bol si amestecati cu pasta obtinuta, sare si piper. Prajiti cateva felii de paine (nu alba) si adaugati amestecul pentru bruschete. Foarte simplu si deosebit de bun.
Alta reteta, la fel de savuroasa, dar mai simpla este cu branza tartinabila si germeni. Prajiti painea, intindeti crema de branza peste (eu iau de la o firma romanesca ecologica, este in orice supermarket) si presarati din abundenta germeni de care aveti (eu am avut de trifoi rosu).
Totul foarte simplu si sanatos!
Sunt sigura ca cei mici vor incepe ziua cu placere cu acest mic dejun simplu si minunat!
Ce m-as bucura sa se servesca si in gradinite gustari de tipul acesteia.
Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu