joi, 14 iulie 2011

Despre suplimente nutritive ......

Suplimentele nutritive sunt vitamine şi minerale de sinteză pe care le consumam, cu precadere, primavara si toamna sau la sfatul medicului. Acestea fiind straine de natura, de sinteza, nu se asimileaza in corp pe aceelasi tipar ca cele provenite din alimente ajungand sa ne faca mai mult rau decat bine. Din pacate majoritatea medicilor recomanda doar suplimente nutritive de sinteaza pentru diferite carente sau boli cronice.
Am descoperit-o pe Dna. Adriana Vlad cautand pe internet solutia unei afectiuni cronice pe care o aveam de cativa ani si nu-mi dadea pace. Mi s-a parut interesanta abordarea si am incercat produsele. Oricum de la medic primeam incontinuu retete de antibiotice desi afectiunea mea era de natura inflamatorie, sunt sigura ca multi dintre voi ati trecut prin asta. Am luat tratamentul prescris trei luni si m-am simtit foarte bine, era toamna spre iarna. Am repetat primavara urmatoare tratamentul si inflamatia mi-a trecut.
De aici a inceput interesul meu pentru alimentatie naturala si suplimente nutritive facute produse fito-apicole si extracte naturale de plante.
Povestea doamnei Adriana Vlad este foarte interesanta, puteti citi mai multe pe link-ul de mai jos. Este destul de lung interviul sa il postez.
http://www.formula-as.ro/2007/785/medicina-naturista-25/nume-noi-in-terapiile-naturiste-adriana-vlad-8287
Acum am adus, la cererea clientilor, toata gama de tonice si ovule ginecologice produse de E-lite pentru ca dau rezultate foarte bune in tratamentul afectiunilor cronice.
Sunt pentru diverse afectiuni si probleme de sanatate de la imunitate la probleme cardiologice, renale, ginecologice si insomnii.
Produsele sunt 100% naturale, nu sunt certificate bio.
Printr-o alimentatie diversificata si bogata in legume noi ii asiguram tot ce ii trebuie corpului nostru pentru o functionare perfecta. Fiecare leguma sau fruct contine o multitudine de minerale si vitamine care ne asigura energia necesara fiecarei zi iar vara este ideala pentru consumul lor in stare cruda. Insa, cateodata, in afectiuni cronice si repetitive, avem nevoie de suplimente nutritive mai ales ca mediul in care locuim si traim nu este cel mai natural, nu ne ajuta tonele de beton care sunt in jurul nostru si poluarea de toate felurile :).
Sunt mai multe feluri de produse naturale din gama suplimentelor nutritive dar astazi m-am oprit asupra celor de la E-lite, cat de curand va voi scrie si despre alta gama foarte interesanta.
Mai multe detalii despre toate produsele E-lite gasiti pe link-ul de mai jos!
Sanatate maxima!
http://www.alegebio.ro/catalog/category/view/s/suplimente-nutritive/id/252/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu