luni, 23 ianuarie 2012

Supa crema de ciuperci si seminte de susan.



Este aproape ciudat de neagra supa mea dar si incredibil de aromata.
Am folosit o cutie de ciuperci champignon 500 gr, 2 cepe medii, vreo 50 gr de hribi, seminte de susan si de in.
Hribii se gasesc uscati in supermarket. Ii punem la inmuiat pentru vreo cateva ore inainte sa ii folosim.
Punem la fiert ceapa si ciupercile champignon si lasam pana fierb. Din pacate nu mai tin minte exact cata apa am pus dar cred ca undeva intre 2.5- 3 litri.
Inainte cu 2 sau 3 minute sa stingeti focul puneti si hribii, inmuiati in prealabil. Cand luati supa de pe foc puneti 2 linguri cu seminte de susan si una cu seminte de in.
Pasati cu ajutorul unui blender si incepem sa o condimentam.
2 lingurite de sare neiodata
1 lingurita de piper negru macinat
zeama de lamaie dupa gust (eu am pus cam un sfert)
patrunjel si salvie uscate
'voie buna' de la Sonnentor 2 lingurite.
Cand sunteti pregatiti sa o mancati, puneti o lingura de smantana si una de ulei de masline direct in bol.
http://www.alegebio.ro/produse-alimentare-bio/sare-zahar-condimente.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu