miercuri, 6 martie 2013

Supa raw de brocoli si zuchini parfumata cu rosii uscate




Acum vreo' doi ani eram in vizita la parinti.
Deodata taica'miu spune: ' lasa ca peste ceva timp te vad eu... o sa vii si o sa te urci in pom sa mananci frunze si seminte ca's proaspete, bio si de sezon' :)))))). Mi-am adus aminte facand supa raw de treaba asta.
Ma distreaza mereu cand imi amintesc :))))
Ok, supa mea de brocoli a iesit pur si simplu delicioasa.
Se face in 5 minutele, m-a convins sa nu o mai fac pe cea gatita mult timp.

Ingrediente:
- un cub de supa miso, sau un cub de legume organic (sau) faceti zeama de legume, 1 litru (morcov, ceapa, telina, pastarnac fierte si strecurate)
- un buchet de brocoli,
- un deget de ghimbir proaspat,
- doi catei de usturoi,
- jumatate de zuchini,
- 7 jumatati de rosii uscate, hidratate si amestecste cu un pic de ulei de masline,
- un pumn de seminte asortate, in, susan, floarea soarelui,
- sare,
- zeama de la o jumatate de lamaie,
- o cana de caju hidratat (20-30 minute),
- ulei de masline.

Fierbeti cubul miso, lasati sa se raceasca timp in care pregatiti toate ingredientele, taiate, aranjate :).
Adaugati intr-un bol, oala etc urmatoarele: zeama, brocoli, ghimbirul, usturoiul, zuchini, sarea, zeama de lamaie, caju, ulei de masline.
Blenduiti zdravan pana se maruntesc toate.
Strecurati bine supa.
Adaugati semintele si rosiile uscate cubulete.
Pulpa o puteti amesteca cu pasta de avocado, faceti bulete, dati prin fulgi de cocos si aveti inca un fel raw vegan delicios.
Eu am pastrat-o in frigider si asta voi face cu ea maine.

Pe langa supa am mancat si o portie de fundite cu sos pesto si ciuperci crude.
:) Somn usor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu