duminică, 28 octombrie 2012

Zacusca raw vegan



Ce bine este acasa!
Am revenit, din perindarile mele, acasa, pentru o saptamana.
Nici nu m-am instalat bine si am inceput sa pregatesc diverse feluri felurite pe care imi este mai greu sa le fac in deplasare din lipsa de timp.
Sunt plecata, pana in aprilie 2013 la o Academie de studii Gastronomice in Franta. Sper sa vedeti si sa va infruptati din preparatele mele intr-un restaurant care va fi deshis in a doua jumatate a lui 2013.
Pana atunci, am pregatit o zacusca raw vegan numai buna.
Aveti nevoie de:
- o mana de rosii uscate
- o mana e dovlecei si vinete uscate
- un ardei uscat
- o ceapa, mica, proaspata
- o mana de patrunjel proaspat
- jumatate de cescuta cu ulei de masline
- zeama de la un sfert de lamaie
- sare si piper
Hidratati toate ingredientele uscate peste noapte.
Dimineata scurgeti legumele hidratate si adaugati, toate ingredientele pentru zacusca, in blender.
Mixati bine!
Asta-i tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu