marți, 16 octombrie 2012

Salata cu creveti si dressing din mustar

Long time no see!
Imi pare rau ca scriu tot mai rar, na ca am inceput cu un lucru negativ:). Sunt iar, la scoala de gastronomie in Franta, voi sta pana in aprilie 2013. Deci mai am ' a long way to go'.
Intr-un fel e bine, de fapt in mai toate felurile, ma simt tanara like foarte tanara, iar.
E bine sa fii student!
In aceasta seara minunata, intre sesiunile de documente in franceza, mi-am facut o salata super gustoasa si rapida.
Sa nu mai zabovesc, va scriu direct cum am facut-o.
- 7 creveti i-am decorticat si spalat
- 4 ciuperci champignon
- o mana de brocoli proaspat
- 2 rosii mici,
- 1 avocado,
- o mana frunze de busuioc.
Dressing:
- doua linguri ulei de masline
- o lingura zeama de lamaie
- o lingurita de mustar
- o lingura de iaurt
- o lingurita de ierburi uscate
- sare
Crevetii si brocolii i-am calit cu unt 3 minute.
Pentru dressing doar amestecati ingredientele.
Am amestecat cu restul legumelor si am adaugat dressingul.
Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu