miercuri, 11 aprilie 2012

Cum faci o salata de post satioasa?

Ehh asta da intrebare?
Aseara am ajuns acasa destul de tarziu. Dupa o ora de spinning imi era cam foame iar varianta cu un fruct nu tine la mine.
Asa ca mi-am facut o salata nocturna, vegetala foarte satioasa.
Vorbeam, tot ieri, cu o prietena despre salata de post si cum nu este ea satioasa. Pai de de nu tine de foame? Pentru ca ne-am obisnuit sa punem peste sau branza in salata.
In lista alimentelor satioase, sanatoase si de post gasim urmatoarele: porumb, fasole, fasole pastai, ciuperci proaspete, tofu (ecologic), boabe de naut, linte, mazare, seminte si nuci, etc.
Salata mea contine:
- rucola,
- valeriana,
- brocoli,
- seminte de floarea soarelui crude,
- brocoli crud,
- porumb fiert (conserva d'aucy bio)
- fasole rosie fiarta (conseva Rapuntzel)
- ciuperci champignon crude,
- o felie de paine prajita, taiata bucatele,
- germeni de lucerna,
- ulei de masline,
- sare, oregano uscat,
- zeama de lamaie.
Simplu de tot!
http://www.alegebio.ro/produse-alimentare-bio/legume.html?limit=all

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu