marți, 27 martie 2012

Supa crema de dovlecei cu seminte de susan

Combinatiile de legume, pentru o supa crema, nu se epuizeaza niciodata.
Astazi va scriu despre o supa din legume pasate si cateva ingrediente crude (nepregatite termic).
Am pus la fiert un cub de legume Rapunzel, doi morcovi, o ceapa, o telina mica, un cartof.
Am asteptat sa se fiarba apoi am adaugat trei cani de dovlecei cubulete (pusi de mine la congelator din toamna).
Cand au fiert toate, am inchis focul, apoi am adaugat o cana de seminte de susan nedecojite si neprajite, jumatate de cana seminte de floarea soarelui crude si jumatate de cana ulei de masline presat la rece. Sare, piper, alte ierburi uscate si ardei rosu, dulce, uscat de bunica mea in vara. Am vazut, mai nou, ca se gasesc si in supermarket. Avem si noi la magazin dar taiat bucatele.
Din cantitatile de mai sus ies 4-5 portii.
Cam asta-i tot!
Dupa supa am facut o salata simpla tare, din legume.
Fasole verde, fiarta 10 min, scursa si amestecata cu usturoi, o mana de linte fiarta, seminte de floarea soarelui crude si hidratate cateva min, spanac proaspat, loboda proaspata, sfecla rosie cruda taiata cuburi, cateva rosii uscate, ulei de masline si sare.
O zi inspirata va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu