luni, 10 septembrie 2012

Tartine bune cu alge si rosii


Mare mare dilema pentru oricine vrea sa-si schimbe alimentatia de la salam+kaiser si ou la ceva vegetarian, este micul dejun.
In principal trebuie putina atentie, nu poti sa deschizi frigiderul si sa gasesti micul dejun gata pregatit.
Dar nici mult timp nu iti ia sa pregatesti ceva bun.
Primul lucru am pus, intr-un bol cu apa, o mana de alge dulse.
Am prajit 4 felii de paine, am desfacut un catel de usturoi cu care am 'uns' painea prajita apoi am facut amestecul de bruchette.
Am taiat o rosie cubulete, am scurs si taiat fin algele si am adaugat seminte de floarea soarelui crude.
Am stropit cu ulei de masline si sare si am pus pe paine.
Peste tot, ca cireasa de pe tort, am pus vlastari de lucerna.
A patra felie este cu humus, am facut sambata si uite ca nu l-am postat nici acum.
2-3 masline bune si este gata micul dejun.
Bun!
Este imposibil sa ocupe mai mult de 10 minute pregatirea tartinelor (pe romaneste ca nu suntem italieni ;))).
Spor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu