marți, 21 august 2012

Mancarica de ciuperci marinate


Niciodata nu mi-a placut mancarica de ciuperci pregatita traditional, pe foc.
Este foarte grea iar ciupercile, dupa gustul meu, nu merg pregatite in tigaie. Lasa foarte multa apa si nu mai sunt crocante.
In plus, odata cu prepararea termica atat de mult, pe foc, ciupercile nu mai au nici o proprietate nutritiva.
Aseara am luat o caserola de ciuperci champignon de 250 gr, le-am curatat de piele si le-am taiat in 4.
Am pus la hidratat o mana de caju si una de seminte floarea soarelui.
Apoi le-am asezat, cuminti, intr-un bol peste care am pus 6 linguri cu ulei de masline, 3 linguri cu sos de soia si jumatate dintr-o legatura de marar, tocat fin. Am amestecat bine si le-am lasat sa se odihneasca vreo jumatate de ora, la marinat.
Am fiert o cana de quinoa, 5 minute la foc mic si am strecurat-o bine.
Am taiat bucati mici o mana de brocoli, doi ardei (unul verde si unul galben pentru culoare) fasii.
Am amestecat brocoli, ardeiul si quinoa peste care am pus ciupercile scurse bine.
Sa facem sosul.
Scurgem caju si semintele de apa si le punem in blender. Adaugam 3 catei de usturoi, 4 linguri cu ulei de masline, o lingurita rasa cu sare, zeama de la jumatate de lamaie si un strop de apa.
Mixam bine si punem peste mancarica.
Am presarat oregano uscat si seminte de susan si-i gata.
Dupa gustul meu, a fost delicioasa, nota 10.
Spor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu